Titkon mindenki egy tökéletes alkatról álmodik, amivel büszkén vonulhat végig az utcán. Lapos hasat, feszes hátsót, szálkásabb karokat szeretnénk, ám ahhoz, hogy ezt megvalósítsuk bizony rengeteg kitartásra és elszántságra van szükségünk, ugyanis az élet nem dobja oda nekünk a jó alakot. Ezért mindenképpen meg kell dolgozni és drasztikus változásokat kell bevezetni mind a testmozgásba mind pedig az étrendbe. A legnagyobb probléma az, hogy sokan már egy hónap után feladják a küzdelmet, mert nem látnak magukon semmilyen javulást, pedig kitartással rövid időn belül elérhető a kívánt hatás.

Ma úgy döntöttünk, hogy összegyűjtünk néhány tippet, amire szükséged lesz ha te is lapos és kocka hasra vágysz. Ezekkel a módszerekkel mindössze egy hónap alatt képes leszel megváltozni.

A táplálkozás, az alapvető gyakorlatok és a bizalom változása miatt a lapos has nem lesz elképzelhetetlen álom. Itt van, mit kell tenni.

1) Elhatározottság és akarat.

Annak érdekében, hogy elérd a kitűzött céljaidat, fontos, hogy kitartó és határozott legyél. Tudatában kell lenned azzal, hogy a fogyás és zsírégetés érdekében milyen élelmiszereket és tevékenységeket nem fogyaszthatsz, illetve nem folytathatsz tovább. Például a kívánt eredményt mozgással és az étkezési szokásaid megváltoztatásával együtt tudod megvalósítani.

2) Válassz személyi edzőt.

Ha tényleg eldöntötted, hogy szeretnél magadnak rövid időn belül lapos vagy kocka hasat varázsolni, akkor szükséges hozzá egy személyi edző, aki jó tanácsokkal lát el, segít a gyakorlatokat helyesen elvégezni és összeállítja a megfelelő étrendet a súlycsökkenéshez, valamint a zsírégetéshez. Ő az, aki tudja mely izomzatokat kell megerősíteni, hogy hamar látszódjon a kívánt hatás.

3) Megfelelő edzésprogram kiválasztása.

Fontos, hogy egy megfelelő edzésprogram szerint végezd a gyakorlatokat, mely a szükséges izmokat és területeket erősíti valamint feszesíti. Például a felülések és a hasprések számos verziójával nagyon szépen lehet formázni a hasfalat. De ezt muszáj helyesen és szabályosan csinálni. Mindig figyelj arra, hogy a hátad legyen egyenes és ha valami fáj vagy kellemetlen a gyakorlat elvégzése közben, akkor ne csináld, mert több kárt okozhatsz mint hasznot. Nagyon hatékony zsírégető a plank póz.

4) Fitneszlabda edzések.

A labdagyakorlatok erősíteni fogják a hasi izmokat, valamint segítenek a koordinációs képesség fejlesztésében is. Ennek egyik módja, ha hasprésezés közben behajlítva felemeled a lábaidat és a bokád közé veszed a labdát. A másik módja pedig, ha lefekszel a földre, a bokád közé szorítod a fitneszlabdát és fekvő pozícióból egyszerre emeled el a talajtól a felsőtested és a lábad addig, amíg azt nem érzed, hogy megfeszült a hasad.

5) Megfelelő étrend.

Az egészséges és a zsírmentes étrend elengedhetetlen a fogyás szempontjából. Válassz olyat, ami rostban, magnéziumban és Omega-3 zsírsavakban gazdag. Az utóbbi segít az anyagcserefolyamat helyes működésében. Fontos, hogy az étrendedben legyen szójatej, ami segít lapossá varázsolni a hasad.

6) Csökkentsd a kalóriabevitelt.

Célszerű naponta nyomon követni, hogy mennyi kalóriát fogyasztottál. Ha határozott vagy, akkor nemet tudsz mondani az édességeknek.

7) Mindig a cél lebegjen a szemed előtt.

Fontos, hogy céltudatos legyél és azokat a dolgokat tartsd szem előtt az edzések és az étkezések során, ami elősegíti a változást. Nem szabad csalni a napok és hetek alatt, mert akkor felesleges volt az egész folyamat. Ha már harminc nap alatt szeretnéd látni a változást, ahhoz kitartóan kell csinálnod az egészet.

Hirdetés